משרד הבריאות מציג: תוכנית 'התו הסגול'

    צבי טסלר No Comments on משרד הבריאות מציג: תוכנית 'התו הסגול'

    משרד הבריאות הציג את תוכנית 'התו הסגול', במסגרתה יישמרו הכללים גם בעת החזרה לשיגרה בכדי למנוע גל שני של הדבקה. בין ההנחיות: עטיית מסיכות, שמירת מרחק, התנהגות במקומות ציבוריים ומוסדות ועוד…

    Israeli Police officers wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus seen after the arrest of a man who tested positive for coronavirus and escaped his quarantine, in the ultra orthodox Jewish neighborhood of Meah Shearim on April 6, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ??????? ?????? ???? ???? ????? ???? ????? צילום: פלאש90
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבריאות מציג היום (רביעי) את תוכנית התו הסגול, להתמודדות עם נגיף הקורונה במקביל לחזרה לשיגרה ועם פתיחת התנועה והמשק.

    במבוא לתוכנית, אומרים במשרד הבריאות כי "במבחן התוצאה מדינת ישראל התמודדה עד כה היטב עם מגפת הקורונה. זו תוצאה של היענות מרשימה של הציבור להנחיות הממשלה ולמדיניות שנקבעה ובזכות הטיפול המסור והמקצועי שניתן על ידי הצוותים הרפואיים לחולים".

    "עם זאת", מדגישים במשרד הבריאות "אסור לנו להיכנס לשאננות. התמונה יכולה להשתנות תוך ימים בודדים ועל כן אנו כממשלה והציבור הישראלי בכללותו נדרשים להמשיך ולהקפיד על הכללים ולחזור ל"שגרת קורונה" הדרגתית וזהירה. במקביל, עלינו להיערך לגלי תחלואה נוספים, אשר יכולים לפרוץ בכל עת. זהו מתווה משרד הבריאות לחזרה הדרגתית ל"שגרת קורונה".

    בין ההנחיות של משרד הבריאות לציבור: הקפדה מירבית על חיטוי והיגיינה, חובת עטיית מסיכה תקינה במרחב הציבורי ובמפגש עם מבוגרים, הקפידו שלא להיכנס למקומות ציבוריים אם אינכם חשים בטוב או מופיעים לכם תסמיני הנגיף כגון חום או קשיי נשימה, על האנשים הנמצאים בקבוצות הסיכון כגון מבוגרים ובעלי מחלות רקע: להישאר בבידוד.

    בנוסף, יש לשמור על מרחק של 2 מ' בין אדם לאדם, יש לווסת את כמות האנשים הנכנסים בכל כניסה למיקום (לדוגמא בבית הספר), בכל חדר יוכלו לשהות לפי מפתח של אדם אחד לכל 15 מ"ר למעט מצבים שהוגדר בהם אחרת במסגרת התקנות, קיום פגישות ודיונים יתאפשרו עד 10 אנשים בחדר, תוך שמירה על מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם ועטיית מסיכה, למעט מצבים שהוגדר בהם אחרת במסגרת התקנות, יש להימנע ממגע פיזי, כגון חיבוקים ולחיצות ידיים, יש להקפיד על פתיחת דלתות שלא ישירות באמצעות כף היד (אפשר למשל באמצעות החזקת ממחטה או נייר), יש להימנע מלנשק מזוזות ותשמישי קדושה אחרים שאינם אישיים, יש לאוורר את החלל באופן מקסימלי, כולל פתיחת חלונות, עדיף להשתמש במעלית עד 2 אנשים ולכל היותר במחצית מהקיבולת המירבית.

    ההנחיות מתייחסות לנושאים נוספים כגון: שימוש בתחבורה ציבורית, מתווה הקפסולות, משלוחים, צפיפות, המתנה בתורים ועוד…

    להנחיות המלאות הקליקו



    0 תגובות